week 1 en 2 - Reisverslag uit Malta, Malta van TimovanKuijk - WaarBenJij.nu week 1 en 2 - Reisverslag uit Malta, Malta van TimovanKuijk - WaarBenJij.nu

week 1 en 2

Door: Timo van Kuijk

14 Mei 2017 | Malta, Malta

Mike en ik zijn woensdag 3 mei aangekomen hier. wij zijn netjes opgehaald en bij ons appartement afgezet. Hier stond Angele op ons te wachten die voor ons het appartement heeft geregeld, wij hebben toen samen met haar naar ons appartement gekeken en een contract ondertekend met een agent van de huiseigenaar. Wij zijn donderdag begonnen met stage lopen, het was spannend aangezien je in een vreemd land belandt. Wij hebben 's avonds toen friet met kipnuggets gegeten nadat we 2,5 uur over de terugreis hebben gedaan terwijl je als je het eiland over wilt doe je er maar 1 uur over. Die kipnuggets zijn helemaal verkeerd gevallen waardoor ik ook 3 dagen ziek was. een lekker begin. Verder ging het werken erg goed en lekker relaxt, op een vrije zaterdag zijn wij naar een kampioenswedstrijd gegaan met Angele en haar kinderen, dit was wel erg leuk en gezellig. verder zijn we deze 2 weken goed doorgekomen.
Groetjes Timo