week 3 en 4 - Reisverslag uit Malta, Malta van TimovanKuijk - WaarBenJij.nu week 3 en 4 - Reisverslag uit Malta, Malta van TimovanKuijk - WaarBenJij.nu

week 3 en 4

Door: Timo van Kuijk

Blijf op de hoogte en volg

31 Mei 2017 | Malta, Malta

Het is ons bekend geworden dat we niet tegelijk vrij krijgen en dit is toch wel een tegenvaller. Hierdoor ga ik weinig doen op een vrije dag. ik krijg meestal 2 dagen vrij en als het rustig is mogen wij 's middags ook wel eens eerder weg. Ik mocht een cursus doen om te duiken maar vond het erg veel geld en mocht hierna nog niet eens met de groep mee. Dit heb ik dus niet gedaan en hierdoor moet ik vaak op een busje wachten in de ochtend. 's middags is het altijd verschillend, de ene keer moet ik met bus mee, de andere keer met de boot mee en anders hebben mogen we gaan. Op zaterdag is het altijd erg druk aangezien ze dan naar Comino gaan wat een ander eiland is wat wel bij Malta hoort.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Malta

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

10 Juli 2017

week 9 en 10

25 Juni 2017

week 7 en 8

11 Juni 2017

week 5 en 6

31 Mei 2017

week 3 en 4

14 Mei 2017

week 1 en 2

Actief sinds 18 April 2017
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 3874

Voorgaande reizen:

18 April 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: